Ultimele Informații:
  1. Momentan există promoţii active. Te invităm să explorezi website-ul nostru şi să afli mai multe despre noi.

Scholl iti mentine picioarele catifelate toata vara si te trimite in vacanta!

Scholl iti mentine picioarele catifelate toata vara si te trimite in vacanta!

Scholl iti mentine picioarele catifelate toata vara si te trimite in vacanta!

Cumpara oricare dintre cele 4 produse Scholl din imagine si poti castiga o vacanta de vis in Capri, Italia in valoare de 3.000 EURO sau unul dintre cele 10 prosoape de plaja, saptamanal.

Produse care intra in concurs:

  1. Scholl Velvet SmoothTM - Pila electronica cu cristale de diamant pentru pielea ingrosata a talpilor

  2. Scholl Velvet SmoothTM - Pila electronica cu cristale de diamant pentru pielea ingrosata a talpilor (extra coarse)

  3. Scholl Velvet SmoothTM Pila electronica reincarcabila pentru picioare umede si uscate

  4. Scholl Velvet SmoothTM - Sistem electronic de ingrijire a unghiilor
     

Perioada: 01.06.2016 - 31.08.2016

Locatia: Romania


REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI



1. Organizatorul loteriei publicitare “Ai vara la picioare!” (denumita in continuare „Campania”) este societatea Reckitt Benckiser (Romania) S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu, nr 89-97, Corpul A,  Intrarea de Vest, etaj 5, sector 1, cod postal 010624, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr.  J40/ 2034/2002, avand codul unic de inregistrare 8411320, atribut fiscal RO, operator de date cu caracter personal inregistrat sub nr. 17338, denumita in continuare „Organizatorul”.

2. Campania se va desfasura prin intermediul MINIO STUDIO SRL, cu sediul in Bucuresti, Sos. Giurgiului nr. 164, Bucuresti, avand punct de lucru in Str. Alizeului, nr 3, sector 6, Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40 /7494 /2008 avand CUI, denumita in cele ce urmeaza „Agentia”.

3. In ceea ce priveste operatiunile privind colectari si/sau prelucrari de date cu caracter personal, acestea vor fi realizate de catre Agentie, in calitate de imputernicit.

4. Agentia va raspunde pentru contactarea si validarea castigatorului, conform Regulamentului, cat si pentru logistica necesara derularii Campaniei (participare la tragerea la sorti, inmanare premiu, trimitere mesaje de tip SMS etc.).

5. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament oficial („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti Participantii, astfel cum sunt acestia definiti mai jos.

6. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul Participantului asupra prevederilor Regulamentului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului.

7. Campania este organizata de catre Organizator in scopul cresterii notorietatii marcii Scholl si a evidentierii avantajelor utilizarii acestor Produse.

 

Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata.

1. Campania este organizata si desfasurata pe intreg teritoriul Romaniei.

2. Campania va incepe pe data de 1 iunie 2016, ora 08:00 si va dura pana pe 31 august 2016, ora 23:59, denumita in continuare “Perioada desfasurarii Campaniei”.

3. Orice Participant care nu se incadreaza in acest interval de timp nu va fi luat in considerare.

4. Produsele participante la Campanie, asa cum sunt descrise mai jos, pot fi achizitionate din orice tip de magazin din Romania, inclusiv din comertul on-line din Romania, cu conditia ca aceste Produse sa nu fie contrafacute.

 

1. Regulamentul este disponibil oricarui solicitant, in mod gratuit, pe intreaga durata a Campaniei, in oricare dintre urmatoarele modalitati:

  1. in format electronic la adresa www.facebook.com/Scholl.Romania si http://promorb.ro/;

  2. in urma unei solicitari scrise, trimise la adresa Agentiei, din București, Strada Alizeului nr 3, sector 6, Bucuresti

2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata, in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile  pe  care  astfel  de  materiale  le  pot  contine  vor  fi  interpretate si completate in  conformitate  cu  prevederile Regulamentului.

3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor, cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia, fara drept de compensare. Orice modificare de acest fel va fi adusa la cunostinta Participantilor cuprinzand si motivele aferente, prin aceeasi modalitate ca si Regulamentul, inainte de data la care va intra in vigoare respectiva modificare, prin incheierea unui act aditional, ce va face parte integranta din Regulament. Orice act aditional la Regulament va fi autentificat de un notar public.

4. Organizatorul nu isi va asuma nicio responsabilitate cu privire la cunoasterea ori necunoasterea Regulamentului si a modificarilor acestuia de catre Participanti, cat timp cat acestea au fost puse la dispozitia Participantilor.

5. Niciun Participant nu va putea solicita continuarea Campaniei si nici repararea unui potential prejudiciu produs prin suspendarea regulamentara a Campaniei.

6. Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a Regulamentului.


 

1. Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoanele fizice (denumite in continuare in mod individual „Participantul” si in mod colectiv “Participantii”) cu domiciliul sau resedinta in Romania care, la data inscrierii, vor fi implinit varsta de 18 ani si care respecta termenii si conditiile Regulamentului.

2. Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale, intreprinderile familiale, asociatiile, fundatiile, organizatiile non-profit, precum si orice alte forme de organizare similare, precum si salariatii Organizatorului, ai Agentiei,  si/sau ai societatilor implicate in organizarea Campaniei si ai societatilor care desfasoara servicii de distributie pentru Organizator, precum si rudele in linie directa si/sau colaterala (pana la gradul al III-lea inclusiv), sotii/sotiile si afinii acestora.        

6. A. Conditii pentru inscrierea in Campanie

6.1.     Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a  urmatoarelor conditii:

  1. Participantul trebuie sa aiba drept de participare, respectiv sa indeplineasca conditiile Sectiunii 5 de mai sus;
  2. Participantul trebuie sa achizitioneze minim unul dintre produsele participante in Campanie, asa cum sunt descrise mai jos (denumite in continuare "Produsele"):

i.Scholl Velvet SmoothTM - Pila electronica cu cristale de diamant pentru pielea ingrosata a talpilor

ii.Scholl Velvet SmoothTM - Pila electronica cu cristale de diamant pentru pielea ingrosata a talpilor (extra coarse)

iii.Scholl Velvet SmoothTM Pila electronica reincarcabila pentru picioare umede si uscate

iv.Scholl Velvet SmoothTM - Sistem electronic de ingrijire a unghiilor

  1. Produsele pot fi achizitionate din orice tip de magazin din Romania, inclusiv din comertul on-line din Romania, cu conditia ca Produsele sa nu fie contrafacute.
  2. Participantul trebuie sa pastreze in original bonul fiscal sau factura de achizitie a Produsului, Produsul in sine si ambalajul Produsului;
  3. Produsele achizitionate in afara Perioada desfasurarii Campaniei, asa cum acesta este mentionata in prezentul Regulament nu vor putea fi luate inscrise in Campanie.

 

6. B. Modalitatile de inscriere in Campanie

  1. Participantii se pot inscrie in Campanie oricand in Perioada desfasurarii Campaniei.
  2. Inscrierea in Campanie se va face in felul urmator:
  1. Participantii vor cumpara unul dintre Produsele descrise la punctul 6.1 de mai sus;
  2. Participantii vor trimite SMS catre numarul 1873, tarif normal, cu numarul si data bonului fiscal sau a facturii de achizitie a Produsului. Numarul de SMS este valabil in retetele Telekom, Vodafone si Orange. Nu este valabil in reteaua Digi;
  3. Fiecare bon fiscal sau factura se poate folosi pentru inscrierea in Campaniei o singura data. Este interzisa inscrierea in Campanie cu acelasi bon fiscal sau factura de pe mai multe numere de telefon. Fiecare Participant se poate inscrie in Campanie maxim 5 ori, cu 5 bonuri fiscale sau facturi diferite. Fiecare Participant va fi identificat prin numarul de telefon de pe care face inscrierea;
  4. Participantii vor primi un mesaj de confirmare a primirii SMSului, dupa cum urmeaza:
  1. Inainte de inceperea Campaniei: Inscrierea ta nu este valida. Te invitam sa achizitionezi un Produs participant Scholl incepand cu 1 iunie, cand incepe oficial Campania Scholl.
  2. In timpul Campaniei: Multumim pentru participarea la Campania Scholl.
  3. Dupa finalizarea Campaniei: Campania Scholl s-a incheiat. Multumim pentru interes.
  4. Dupa atingerea limitei de 5 bonuri/facturi fiscale inscrise: Inscrierea ta nu este valida. Ai depasit limita de 5 inregistrari valide ale bonurilor si facturilor fiscale in Campania Scholl.
  5. In urma mesajelor repetitive ce contin acelasi numar de bon/factura fiscala: Bonul a fost deja inregistrat. Iti amintim ca ai dreptul de a participa in Campania Scholl cu maxim 5 bonuri sau facturi fiscale diferite.
  1. În cadrul Campaniei se vor acorda următoarele premii:

  1. Premiul cel mare: o excursie pentru 2 persoane in Capri, Italia in valoare de maximum 3.000 euro, TVA inclus. Perioada excursiei va putea fi aleasa de castigator oricand in intervalul 16 septembrie 2016 – 31 iulie 2017, in limita disponibilitatii biletelor de avion si a locurilor de cazare. Excursia va include doar urmatoarele elemente:

    1. Transport avion; Transfer aeroport – hotel si hotel-aeroport;

    2. Cazare pentru 2 persoane,  5 nopti cu mic de jun inclus, in hotel 3-4*, camera dubla;

    3. Asigurare medicala in valoare de maxim 100 euro TVA inclusa/persoana;

    4. Diurna in valoare de 30 euro per persoana pe zi.

  2. Premii saptamanale: 130 de Prosoape de plaja Scholl, in valoare totala de 5.354,70 RON, respectiv 41,19 RON fiecare prosop.

7.1 Cu privire la Premiul ce mare, este in mod expres mentionat faptul ca orice elemente, altele decat cele prevazute mai sus, vor fi suportate în exclusivitate de către câştigător.

7.2 Câştigătorii nu au posibilitatea şi nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiilor si nici de le inlocui cu alte bunuri/servicii. Câştigătorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite şi nu pot ceda drepturile asupra premiilor câştigate unor alte persoane.

7.3 In locul Premiului cel mare, castigatorul are dreptul de a primi contravaloarea in bani, respectiv suma de 3.000 euro. Pentru a primi contravaloarea in bani, castigatorul trebuie sa anunte Agentia in termen de 30 de zile de la anuntarea si validarea premiului cel mare si de a decide daca doreste contravaloarea in bani a acestuia. Banii vor fi virati , in baza unui proces verba, in Lei de catre Agentie, la cursul BNR din ziua transferului bancar, in contul indicat de castigator. Comisionul de transfer bancar este suportat de castigator.

7.4 Premiile saptamanale nu pot fi înlocuite cu valoarea lor in bani. În cazul refuzului vreunui potenţial câştigător de a beneficia de Premiul saptamanal (prin refuzul unui câştigător însemnând că respectivul câştigător nu doreşte să intre în posesia premiului), acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. În cazul în care după finalizarea Campaniei rămân premii neacordate, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu le mai atribui.

7.5 Fiecare Câştigător poate câştiga numai un singur tip de premiu. Astfel, castigatorul unui Premiu saptamanal va intra in tragerea la sorti pentru Premiul cel mare, avand posibilitatea de a-l castiga.

7.6 Refuzul de a primi oricare dintre premii trebuie să fie expres exprimat în termen de maxim 3  zile de la data la care Agenţia l-a înştiinţat pe Câştigător de câştigarea premiului. Dacă potenţialul Câştigător nu-şi manifestă nicio opţiune în acest termen, premiul se atribuie rezervei, potrivit prevderile de mai jos.

7.7 În cazul în care Câştigătorul unuia din premii este o persoană lipsită de capacitate de exerciţiu, aceasta este îndreptăţită să intre  în  posesia  premiului  numai  prin  intermediul  curatorului  legal, incluzând semnarea de către curator a unei declaraţii, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum şi de plata oricăror daune sau pretenţii de orice natură, legate de premiu şi de participarea persoanei respective la Campanie.

7.8 Valoarea totală aproximativă a premiilor este de 18.860 RON, TVA inclus, neincluzând sumele cu titlu de impozit ce se reţin şi se virează conform prevederilor Normelor de aplicare ale impozitul aferent veniturilor obtinute de catre Castigatori din premiile Campaniei, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal. Plata acestor impozite va fi exclusiv în sarcina organizatorului.

 

1. Premiile se acordă prin tragere la sorţi şi se vor extrage conform mecanismului descris mai jos.

2. Premiul cel mare se va acorda dupa cum urmeaza:

  1. in data de 7 septembrie 2016, la adresa str. Alizeului, nr 3 sector 6, Bucuresti, in prezenta unei comisii formata din 3 (trei) membri, va avea loc extragerea si desemnarea castigatorului premiului cel mare, in conformitate cu Regulamentul;
  2. se va organiza o listă cu toţi participantii înscrişi in mod valid în Campanie, inclusiv cei care au castigat deja Premii saptamanale, ordonaţi în funcţie de data la care s-au înscris în Campanie, iar fiecărui participant îi va fi atribuit un număr de ordine;
  3. desemnarea câştigătorilor se va face prin tragere la sorţi, respectând garantarea principiului hazardului, prin intermediul site-ului www.random.org. Vor fi luaţi în considerare toţi participanţii inscrisi pe parcursul Campaniei, cu conditia ca inscrierea sa fie valida. Se va extrage 1 castigator si 5 rezerve;
  4. in termen de maximum 30 de zile de la validarea castigatorului Premiului celui mare, acesta va trebui sa anunte Agentia daca doreste ca premiul sa se acorde in natura, respectiv sa primeasca excursia descrisa mai sus, sau sa primeasca valoarea in bani a premiului.

3.Premiile saptamanale se vor acorda dupa cum urmeaza:

  1. fiecare saptamana dintre cele 13 din cuprinsul Campaniei va avea cate 10 castigatori. In total, vor fi 130 de castigatori ai Premiilor saptamanale;
  2. se va organiza  o lista cu toti participantii inscrisi in Campanie in saptamana respectiva, ordonati in functie de data la care s-au inscris, iar fiecarui castigator i se va atribui un numar de ordine;
  3. desemenarea castigatorilor se face prin tragere la sorti, respectand principiul hazardului, prin intermediul site-ului ww.random.org.  Pentru fiecare premiu, se va extrage 1 castigator si 2 rezerve;
  4. tragerile la sorti au loc dupa cum urmeaza:
  5. Pentru saptamana 1 iunie – 8 iunie, extragerea are loc vineri, 10 iunie
  6. Pentru saptamana 9 iunie  - 15 iunie, extragerea are loc vineri, 17 iunie
  7. Pentru saptamana 16 iunie  - 22 iunie, extragerea are loc vineri, 24 iunie
  8. Pentru saptamana 23 iunie  - 29 iunie, extragerea are loc vineri, 1 iulie
  9. Pentru saptamana 30 iunie  - 6 iulie, extragerea are loc vineri, 8 iulie
  10. Pentru saptamana 7 iulie  - 13 iulie, extragerea are loc vineri, 15 iulie
  11. Pentru saptamana 14 iulie  - 20 iulie, extragerea are loc vineri, 22 iulie
  12. Pentru saptamana 21 iulie  - 27 iulie, extragerea are loc vineri, 29 iulie
  13. Pentru saptamana 28 iulie  - 3 august, extragerea are loc vineri, 5 august
  14. Pentru saptamana 4 august  - 10 august, extragerea are loc vineri, 12 august
  15. Pentru saptamana 11 august  - 17 august, extragerea are loc vineri, 19 august
  16. Pentru saptamana 18 august  - 24 august, extragerea are loc vineri, 26 august
  17. Pentru saptamana 25 august  - 31 august, extragerea are loc vineri, 2 septembrie

4. În cazul în care nici codul castigator şi nici cele de rezervă nu întrunesc condiţiile de validitate, premiul nu  va  mai fi acordat şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.

5. Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati de catre Agentie prin apel telefonic la numarul de telefon mobil inscris in Campanie, intervalul orar 9.00 – 20.00, in primele 5 zile lucratoare de la momentul tragerii la sorti.

6. În cazul în care, din motive independente de Agenţie, aceasta nu reuşeşteste de trei ori la rând să intre în contact telefonic cu câştigătorul, codul aferent câştigătorului va fi invalidat, urmând ca Agentia să contacteze rezervele, succesiv, în ordinea în care au fost extrase. De la data primului apel şi până la decizia de invalidare, nu pot trece mai mult de 3 zile.

7. Validarea castigatorilor: pentru validarea castigatorilor oricarui tip de premiu se vor parcurge urmatorii pasi:

  1. Participantul desemnat prin tragere la sorţi va furniza Agenţiei informaţiile solicitate în legătură cu participarea sa la Campanie, în  termen  de  maxim  3  zile  de  la  momentul  contactării  telefonice,  după   cum urmează: nume, prenume, copie carte de identitate, copie a bonului fiscal sau a facturii de achizitie;
  2. cartile de identitate si bonurile fiscale sau facturile aferente Produselor se vor trimite in copie prin e-mail, la adresa promo@minio.ro. Copiile se vor trimite în format .jpg sau .pdf, iar subiectul e-mail-ului trebuie să fie numele Campaniei ,,Câştigător Scholl";
  3. Agenţia si/ sau Organizatorul au dreptul de a solicita câştigătorului prezentarea in original a bonului fiscal sau a facturii de achizitie. De asemenea, Agenţia si/ sau Organizatorul au dreptul de a solicita câştigătorului prezentarea in original a Produsului si ambalajul Produsului. In aceste cazuri, Produsul, amabalajul Produsului si bonul fiscal sau factura de achizitie a Produsului se vor putea preda de castigator personal sau trimite prin curier la sediul social al Organizatorului: Bucuresti, Str. Grigore Alexandrescu, nr 89-97, Corpul A,  Intrarea de Vest, etaj 5, sector 1, cod postal 010624;
  4. Câştigătorii care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de Regulament sau care, din orice motiv, nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la contactarea acestora, vor fi invalidati şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un numar de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi. Organizatorul nu va acorda nici o despagubire în bani sau alte beneficii potenţialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerinţele  Regulamentului;
  5. ulterior transmiterii documentelor de validare si in conditiile in care acestea indeplinesc conditiile de validare din prezentul Regulament, câştigătorii vor fi contactati  telefonic pentru comunicarea formalitatilor ce trebuie îndeplinite in vederea intrarii in posesia premiului, în termen de maxim 5 zile de la primirea documentelor de validare;
  6. este in mod expres prevazut faptul ca, in cazul in care, in urma analizei Produsului si a ambalajului acestuia, Organizatorul decide ca Produsul respectiv nu este original, respectiv este contrafacut, participantul respectiv nu va fi validat drept castigator si se va apela la rezerve;
  7. orice eroare referitoate la datele furnizate de catre castigator nu atrage raspunderea organizatorului sau a Agentiei. Organizatorul sau Agentia nu pot fi tinute raspunzatoare pentru situaţia în care, datorită datelor eronate oferite de câştigător, premiul nu ajunge la acesta.

8. Organizatorul va aduce la cunoştinţă publică numele câştigătorilor şi premiile acordate prin tragere la sorţi prin intermediul paginii de facebook www.facebook.com/Scholl.Romania.

9. Câştigătorul intră în posesia premiului prin semnarea unui proces verbal de predare-primire, întocmit de Agentie.

 

1. Organizatorul si Agentia sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii si/sau a Organizatorului/Agentiei ori costurile aferente aceste Campanii. Organizatorul si Agentia isi rezerva dreptul de a exclude definitiv din randul Participantilor orice persoana care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. In cazul in care au loc mai multe inregistrari in Campanie referitor la aceeasi achizitie, numai prima asemenea inregistrare va participa la tragerea la sorti si este eligibila acordarii premiului pe cand toate inregistrarile subsecvente nu sunt eligibile tragerii la sorti si nu vor fi validate in caz de castigare.

2. Agentia nu va avea nicio raspundere si nu va putea fi implicata in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra bonurilor fiscale, cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli cu taxele fiscale si impozitelor aferente premiilor acordate Castigatorilor.

3. Bonurile fiscale solicitate pentru validarea Castigatorilor nu vor fi returnate dupa verificarea acestora.

4. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul Campaniei, decizia Organizatorului este definitiva.

5. Eventualele contestatii pot fi transmise catre Agentie in termen de doua zile lucratoare din momentul anuntarii castigatorilor pe pagina de Facebook Scholl Romania: www.facebook.com/Scholl.Romania. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare. Agentia se obliga sa raspunda acestor contestatii in termen de maxim doua zile lucratoare de la primirea acestora.

6. Agentia/Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  1. Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;

  2. Existenta in stocurile magazinelor a Produselor participante la Campanie;

  3. Nici erorile furnizate de catre castigatori, nici acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Agentiei sau Organizatorului, acestea fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, acesta nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordarii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui Castigator, imposibilitatea inscrierii in Campanie datorita ilizibilitatii datelor personale, bonului fiscal inscris;

  4. Imposibilitatea unui Castigator de a intra in posesia premiului dorit;

  5. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare - primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator;

  6. Orice erori de imprimare sau alte erori referitoare la bonul fiscal promotional;

  7. Situatiile in care anumite persoane inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la Campanie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Agentia / Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita.

7. Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta Castigatorilor, precum si a calendarului extragerii sau a altor schimbari legate de implementarea acesteia.

 

1. Prin inscrierea la Campanie, Participantii sunt de acord cu prevederile Regulamentului si sunt de acord ca, in cazul in care vor castiga, numele si localitatea de resedinta sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati.

2. Organizatorul si Agentia se obliga sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor  cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in ceea ce priveste datele personale ale Participantilor stocate pe durata Campaniei si ulterior acesteia. Ca atare, Organizatorul si Agentia se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale Participantilor la Campanie si sa le utilizeze conform legislatiei in vigoare.

3. Participantilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si in special cele cu privire la: 

- dreptul de acces la date potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Organizator;

dreptul de opozitie potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa fac obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;

dreptul de interventie asupra datelor potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

4. Agentia se obliga, de asemenea, sa respecte toate prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor  cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date in ceea ce priveste datele personale stocate atat pe durata desfasurarii Campaniei, cat si ulterior incheierii acesteia pe o durata nelimitata de timp, si, daca este cazul, sa notifice catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal orice cu privire la colectarile si prelucrarile de date cu caracter personal realizate in legatura cu inscrierea si participarea la Campanie.

1. Campania poate inceta inainte de termen, in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora sau caz fortuit, in acceptiunea art. 1351 si 1352 din Codul Civil.

2. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite, ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie.

3. Daca un eveniment de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia Participantilor la Campanie, in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul aferent veniturilor obtinute de catre castigatori din premiile Campaniei, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

2. Organizatorul va depune declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile mentionate in Regulament. Orice alte declaratii de venit si cheltuieli ce deriva din castigarea Premiilor cad in sarcina exclusiva a Castigatorului.

3. Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu Campania.

1. Eventualele diferende aparute intre Organizator, Agentie si Participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care orice Participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea Campaniei, inainte de orice actiune in justitie sau procedura contencioasa in fata oricarei autoritati publice, acesta se va adresa Agentiei cu o sesizare/reclamatie in acest sens, in forma scrisa. Agentia, care este raspunzatoare de implementarea Campaniei,  va formula un raspuns scris la sesizarea/reclamatia inaintata in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la primirea sesizarii/reclamatiei.

2. In cazul in care solutionarea amiabila nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente material din Municipiul Bucuresti. 

3. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Agentiei in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data anuntarii publice a castigatorilor. Dupa expirarea acestui termen, Agentia nu va mai lua in considerare nicio reclamatie.

1. Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale si aplicabile tuturor Participantilor.

2. Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Campaniei.

Vezi promotii similare

Te rugăm citește termenii și condițiile legale & politica noastra de confidențialitate. Harta Site